Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij

Dostawa:

 

Zamówienia złożone do godziny 16.00 realizowane są w następnym dniu roboczym, w przypadku produktów pod specjalne zamówienie, klient będzie informowany o terminie realizacji zamówienia.

 

Istnieje możliwość wyboru formy dostawy:

Forma dostawy

Koszt

Czas realizacji

Transport Perfekt Office

20,00 zł brutto dla zamówień o wartości poniżej 250 zł brutto

1 dzień roboczy od przyjęcia zamówienia

Kurier

20,00 zł brutto dla zamówień o wartości poniżej 250 zł brutto i paczki o wadze max do 30 kg

1-2 dni robocze od nadania przesyłki

Odbiór osobisty

0 zł

1 dzień roboczy od przyjęcia zamówienia, w godz. 10-16

W przypadku przesyłek gabarytowych i ciężkich (tablice, woda, papier, soki itp.) koszt przesyłki ustalany jest z Klientem indywidualnie.

Odbiór osobisty  możliwy jest w biurze handlowym firmy Perfekt Office pod adresem:

 

ul. Grochowska 333a

03-823 Warszawa

 

 

Płatność:

 

Należność za zakupiony towar można uregulować:

Gotówka

Przelew (przedpłata)

Przelew (odroczony termin płatności)

przy dostawie lub odbiorze osobistym

Przedpłatę należy wnieść na podstawie faktury pro-forma, którą prześlemy na adres e-mail podany w zamówieniu. Wpłatę wraz z podaniem numeru faktury pro-forma i złożonego zamówienia, należy wysłać na podany rachunek bankowy. Po otrzymaniu przedpłaty, towar zostaje wysłany na adres podany w zamówieniu.

Klienci, którzy chcą płacić przelewem z odroczony terminem, proszeni są o przekazanie aktualnych dokumentów rejestrowych firmy. Sprzedający zastrzega sobie prawo wstrzymania dostaw produktów do momentu uregulowania zaległych płatności.